Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Dieta na mase do korekty

  1. #1
    Początkujący Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów doświadczenia
    Avatar Maxi90
    Dołączył
    23-03-09
    Postów
    248
    SOG
    75
    Otrzymał : 16 SOGi w 14 postach

    Domyślnie Dieta na mase do korekty

    Witam!
    Dieta zostala ułozona przez DAMAGIRO za co wielkie DZIEKI i piwo sie nalezyi chcialbym w niej naniesc male poprawki..Otoz zostala ona skonstruowana do treningu o godzinie 18 ale chcialbym naniesc poprawki bo trenuje zazwyczaj ok godziny 15(mniej wiecej w tych granicach) i chcialbym wyjasnic pare kwestii zwiazanych z tym(bo nie okreslilem sie dokladnie przed ulozeniem jej)...mam taki maly problem tak samo:jestem studentem i jesli chodzi o taki dzien jak wtorek czy czwartek mam dosc dlugo zajecia i chcialbym zapytac ktore z tych rzeczy moglym w jakis sposob przyrzadzic w domu i zabrac ze soba lub ewentualnie czym to zastapic(bo nie ma nieraz czasu na pojscie do toalety a co dopiero zjedzeniu czegos nie mowiac juz o przyrzadzeniu tego)Prosiłbym o podanie jakichs produktow ktorymi moglbym to zastapic w te dni ktorych nie trzeba przyrzadzac(np jakis serek wiejski czy cos w tym stylu i w jakich ilosciach itp)Wiem ze troche problem stwarzam:(ale licze na wasza pomocA i jeszcze jedno:dostalem info ze jak bedzie mnie zalewac tluszczem to zebym ograniczyl wegle i tluszcze...W jaki sposob mam to zauwazyc?:Dmam sie wazyc czy poprostu przegladac sie lustrze codziennie?:D I mam w razie czego odejmowac 200kcal tygodniowo jak zacznie mnie zalewac wiec prosze was o podanie mi produktow ktore mialbym ograniczac?
    Wybaczcie za moje problemy ale naprawde nie mam pojecia co do zywienia itp i w ogole poraz pierwszy w zyciu zamierzam stosowac diete...
    Dziekuje za pomoc i za kazda wypowiedz(majaca jakies konkrety)beda oczywiscie sogi...

    I Śniadanie - 6.30 – 7.00

    Omlet z płatkami owsianymi
    Mąka pszenna typ 2000 – 60g
    Płatki owsiane – 50g