PDA

Zobacz pełną wersję : Omnadren 2 cykl

nowy89
09-02-08, 12:00
Siemka

na siłowni ćwiczę od 4 miesięcy mam 19 lat ważę 59 kg ;/ i 176 wzrostu. Możecie sobie wyobrazić jaki jestem chudy ... ;P lecz chę to zmienić biorąc przykład z mego znajomego który właśnie w tamtym roku skończył cykl na Omce i wygląda bardzo dobrze a wyglądał podobnie jak ja ;/ lecz teraz jest bez porównania gdyż wygląda fantastycznie ... :) Ja także chciałbym od 1 Marca zacząć brać Omadren + dieta która mam + białko lub jakiś garnier aby do maja wyglądać o wiele lepiej ... gdyż wtedy kończę szkołę i zabrać się do roboty a z moją dotychczasową masą było by ciężko znaleźć prace ...:)

01.02.2008 skończyłem cykl na Metanabolu który robiłem 4 tygodnie dzięki czemu uzyskałem 5 kg na masie i 10kg na siłowni ... lecz diete mialem za słabą lecz teraz mam już porządną dietę ułożoną przez osobę znającą sie na tym ...

I właśnie do was kieruje to pytanie czy po skończonym cyklu na metanabolu który skończyłem 9 dni temu mogę za miesiąc zaczynać kolejny na Omnadrenie ?

1. od kiedy mogę brać Omnadren? od jutra czy jakiś czas muszę czekać po tym cyklu na metanabolu...
2. ile strzałów było by potrzebnych aby przybrać bardzo dużo na wadze.

I proszę nie piszcie mi że mam za mały staż itp... bo to możecie sobie sami mówić ... ja chcę po prostu zmienić swoj wygląd do maja gdyż wtedy będę zdawał maturę i po maturze muszę iść do roboty ... a z moim dotychczasowym wyglądem niemam szans nigdzie znaleźć pracy ... mam także jeszcze jeden powód dla którego muszę zmienić swój wygląd którą jest pewna osoba :)

PS.
Mój kumpel był bez dużego stażu na siłowni itp... zaczął od razu od Omnadrenu a wygląda teraz ; 85 kg wagi - wcześniej 60 kg i w wyciskaniu poszło mu 30-40 kg ...

Wszystkie pozytywne opinie nagrodzę SOGIEM:)

NIE PISZCIE MI ABYM NIE PSUŁ SOBIE ZDROWIA KOKSAMI itp... GDYŻ JEST TO MOJE ZDROWIE I TO JA WYGLĄDAM JAK WYGLĄDAM NIE WY I MUSZĘ TO JA ZMIENIĆ.

pzdr.

tomaszewiak
09-02-08, 13:01